tisdag 18 oktober 2011

Liza och O-kullen!


Här har det varit en tung helg..hade ju bestämt mig för att sälja min bästa Liza pga att hon ser ut att bli i högsta laget och det dök upp en jättebra familj som var intresserade.
Allt kändes ok och de hämtade henne..då brakade jag..grät och grät och grät..
Så nu vill jag säja TACK till Jenny med familj som lät mig köpa tillbaka Liza!!
Ledsen att det blev så tokigt och jag hoppas verkligen att ni hittar en annan hund som passar era behov!
Liza får nu vara kvar här och just nu har hon jätteskoj med Otåliga Klara och Obelix som för övrigt mår utmärkt!

2 kommentarer:

  1. Hejsan, viktigt att gå på magkänslan också!:)

    SvaraRadera
  2. Visst är det viktigt Lillemor! Fast här var det nog mer att jag inte fattat hur mkt jag älskar henne..ibland tror man att man klarar mer än man gör:-/
    Ha de gott från Cattis

    SvaraRadera